Veelgestelde vragen

Misschien is een van de vragen die je hebt al eens aan ons gesteld. Hieronder vind je veelgestelde vragen, handig ingedeeld per onderwerp. Zo vind je snel wat je zoekt.

Onderwerpen

Algemeen

> Auto kopen

Onderhoud


Hulp nodig? Vraag het aan Bas

Nog niet gevonden wat je zoekt? Probeer onze gloednieuwe chatbot en vind je perfecte auto. Dus, vraag het aan Bas!

Vraag het aan Bas

Auto kopen

Hoe plan ik een proefrit?
Kies jouw gewenste datum en tijdstip, vul je contactgegevens in en wij regelen de rest. Op de afgesproken dag staat de auto rijklaar voor je klaar bij onze vestiging.

👉 Bekijk onze voorraad

Wil je meer details weten? Bekijk ons stappenplan voor proefrit aanvragen.
🚗 Hoe bereken ik mijn inruilwaarde?

Je berekent met onze online taxatiemodule eenvoudig je inruilwaarde . Vul je kenteken, kilometerstand en enkele contactgegevens in. Daarna ontvang je van ons een indicatieve waarde. Voor een definitief voorstel beoordelen wij je auto graag op een van onze vestigingen.


Vind hier onze speciale pagina over inruilwaarde berekenen, met uitleg over hoe het werkt en tips om je waarde te maximaliseren.

Moet ik betalen voor een proefrit?
Nee hoor, een proefrit is bij ons volledig gratis. Het enige dat je hoeft mee te nemen is je rijbewijs natuurlijk! 🚗💨
Kan ik zonder afspraak langskomen voor een proefrit?
Je bent altijd welkom om binnen te lopen, maar met een afspraak weet je zeker dat de auto voor je klaarstaat. Zo hoef je niet te wachten en ben je zo op weg. 😉
👫 Mag ik iemand meenemen tijdens de proefrit?
Zeker. Een extra mening is altijd handig toch?
Kan ik mijn auto direct laten taxeren bij een proefrit?
Ja, dat is geen probleem. Terwijl jij onderweg bent met je proefrit, bekijken wij je huidige auto en maken we vrijblijvend een inruilvoorstel. 🔄

👉 Bereken alvast je inruilwaarde
Waar vind ik ervaringen van andere klanten?
⭐ Onze klanten beoordelen ons met gemiddeld een 8,8 op basis van +4.500 ervaringen. Benieuwd? Bekijk hier wat anderen zeggen:

👉 Bekijk onze reviews

Staat jouw vraag er niet tussen?

Ben je op zoek naar een antwoord, maar kun je het niet vinden in onze veelgestelde vragen? Onze klantenservice helpt je graag verder!

  • Persoonlijk contact
  • Snel antwoord op jouw vraag
  • Verschillende contactmogelijkheden: telefonisch, per mail, WhatsApp of via chat

Waarom Oostendorp Autogroep?

Vertrouwen en veiligheid

Onze occasions en nieuwe auto's zijn grondig getest door een ervaren merkspecialist.

Garantie

Wij staan persoonlijk voor je klaar met altijd een oplossing voor jouw mobiliteit.

Extra zekerheden

Elke PLUS Selectie occasion heeft zeven extra zekerheden, waaronder een niet goed geld terug garantie.

Oostendorp Autopolis

Geen zorgen over service, keuringen, vervangend vervoer en meer.